Ajanvaraus 09 530 8980 (ma-pe 8–20)

SVEA-MAKSUTAVAT

 

Käteisen sekä yleisimpien pankki- ja luottokorttien lisäksi voit valita maksutavaksi laskun, jolloin käytämme Svea Bankin asiakaslaskua. Svea Lasku tarjoaa turvallisen ja helpon tavan maksaa käyntisi ja saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Halutessasi voit myös muuntaa laskun ostoluotoksi (Svea Erämaksu) ja maksaa summan sinulle sopivissa kuukausierissä.

Svea-maksutavoista Myyrmäen Hammaslääkäriasema veloittaa laskutuslisän 8 euroa per lasku. Svea Bank toimittaa laskun postitse tai sähköpostilla. Huomioithan, että Svea Laskun tai Erämaksun saamiseksi sinun tulee olla vähintään 21-vuotias. Maksusuunnitelman muokkaaminen ja avoimien luottojen tarkastelu onnistuu joustavasti Svean Omat Sivut -palvelussa. Palveluun kirjaudutaan mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.

Svea Laskun tai Erämaksun käyttö edellyttää, että luottotiedot ovat kunnossa. Svea-maksutavan valitessaan asiakas antaa suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä.

Svea-maksutapaa asiakkaamme voi käyttää enintään 3 000 euroon asti. Erämaksun perustamis- ja käsittelykulu on 5 euroa ja luottoaika enintään 36 kuukautta. Tutustu Svea Bankin tarkempiin Laskun ja Erämaksun toimitus- ja luottoehtoihin tästä linkistä. Voit myös tarkastella kuukausierien määrän vaikutusta ostoluoton kokonaisukustannuksiin syöttämällä ostosumman alla olevaan kenttään.

Svea Bankin yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä Svea Bankin laskutukseen liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse +358 9 4242 3330 tai verkkosivujen kautta.

Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.fi

 

Osoite

Yhteystiedot ja aukioloajat

Kauppakeskus Myyrmanni, 3. krs

09 530 8980
ma-to: 8–20
pe: 8–14 (ajanvaraus 8–20)
la: sopimuksen mukaan
toimisto [at] myyrmaenhammaslaakariasema.fi